Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
Kolo | 5 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2023-07-01 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
Pilot |
|
||
Copilot |
|
||
Kategorie | C-RAL2 | ||
Čas startu | 12:35:00 | ||
Rychlost | 108 | ||
Imatrikulace | OK EUU 26 | ||
Typ | EOL 3 RACEK 99 | ||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 2861 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 16 / 0 / 0 | 1600 |
Vzlet [S / Z / D] | 12:35:00 / - / - | 0 |
Přesnost přistání [B] | 25 | 25 |
Protisměrný let [P] | 1 | -954 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 12:42:00 | 12:42:07 | ANO | ANO | GND - 3500 | 621 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B01 | ČB, PB | 4.97 | 12:44:46 | 12:45:00 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 602 | 100 | 0 | 100 | 0 |
OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 12:50:47 | 12:50:54 | ANO | ANO | GND - 3500 | 652 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B02 | PB | 23.12 | 12:54:51 | 12:54:51 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 746 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 12:56:05 | 12:56:04 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 699 | 100 | 50 | 0 | 0 |
OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 13:00:54 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B03 | ČB, PB | 48.21 | 13:08:47 | 13:10:08 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 1047 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 13:11:04 | 13:12:05 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 844 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B04 | ČB, PB | 57.45 | 13:13:55 | 13:14:45 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 873 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 13:18:06 | 13:18:41 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 623 | 40 | 50 | 0 | 0 |
B06 | PB | 73.69 | 13:22:56 | 13:23:13 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 767 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 13:26:37 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - FL 660 | 0 | 50 | 0 | 0 | |
B07 | PB | 83.91 | 13:29:37 | 13:29:18 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 835 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 13:32:17 | 13:32:06 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 741 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B08 | PB | 99.72 | 13:38:24 | 13:38:18 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 600 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 13:41:01 | 13:41:13 | ANO | ANO | GND - 3500 | 551 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B09 | PB | 110.07 | 13:44:09 | 13:43:46 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 522 | 0 | 0 | 100 | 0 |
B10 | ČB, PB | 117.59 | 13:48:20 | 13:48:12 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 946 | 100 | 0 | 100 | 0 |
KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 13:50:47 | 13:50:39 | ANO | ANO | GND - 3500 | 773 | 100 | 50 | 0 | 0 |
Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |